helt otroligt att ni är kvar!!

jag har varit så dålig på att skriva de 2 senaste veckorna och tänkte att jag lägger ner den här skiten för nu lär ju ingen läsa min blogg längre...men nu ser jag att det gör ni!! Jag har alltid undrat vem som läser min blogg och jag vet fortfarande inte!! Men whatever...så länge nån vill läsa allt strunt jag skriver så fortsätter jag!

Nu ska jag vara en sån här tråkig bloggare som ska skriva om min dag men det får ni leva med, jag gör det inte jämt. Jag är hemma och är sjuk och det är så jävla skönt och astråkigt på samma gång!! TRÅÅÅÅK TRÅÅÅÅÅK!!

Jag har gjort nytta och städat bland mina kläder, FAN vad duktig jag känner mig, ni anar inte! Jag kan rekommendera vakumförpackning, det sparar såååå mycket plats!! Jag har insett att man måste ha med såna här påsar när man reser, alltså på hemvägen behöver man dem när man har shoppat för mycket.

 De här påsarna är så bra, ni förstår inte,,ja jag ska ladda upp en bild så att ni förstår, bilden kommer alltså efter inlägget...

Näääe, jag skiter i bilden, orkar inte...nån annan gång

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Remember me!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0