Jag dör hellre fit än fet!!


Trots finfina tips om vad jag ska blogga om (tack Mattias Wikman) så lyckades jag ju hitta något såklart! Otaliga är de motståndare mot light-produkter som tror att de kan skrämma mig att börja dricka vanlig cola.

Jag VET en sak. När jag drack vanlig cola blev jag fet, när jag drack light blev jag smal. SÅ, jag skiter i vad ni säger, vi får i oss massa farliga ohälsosamma saker i det vi andas, äter, smörjer in oss med med mera.

Det finns en sak som är säkert med livet. Det är att vi ska dö, allihopa!

Jag dör hellre fit än fet!

Så ni som vill fortsätta hälla i er vanlig cola, varsågoda....men försök inte få mig att bli omvänd. Light is da shit!

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Remember me!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0