Jag ogillar sär-skrivningar, starkt!!

Med risk för att få många påhopp (den risken tar jag alltid) måste jag uttrycka mitt hat till Sveriges befolkning som inte kan stava!! Värst av allt är särskrivningar!! WHY OOOOH WHYYYY??? De som är sämst på att skriva är, hör och häpna nu -svenskarna själva! Varje gång jag ser en särskrivning har jag lust att ta en röd penna och stryka över och korrigera och på facebook har jag lust att rätta alla inlägg med felstavningar men jag inser ju vilket hat som kommer att riktas mot mig så jag lägger ner redan i tankarna. Men det retar mig inte mindre för det!


Se där, nu har jag använt den här bloggen till vad det var meningen för - att klaga!! Japp, gott folk, såhär blir jag när jag inte får träna!! Fokuserar på fel grejer helt enkelt, vill bli frisk NUUUU, TACK!!


Kommentarer
Postat av: Jennie

Ha ha Nina du är underbar :-) speciellt när du skriver om felstavningar och särskrivningar och själv stavar fel.. hi hi

... så du har inte funderat på att "alla" dessa särskrivningar och felstavningar bara är rent slarv.. speciellt på facebook :-)

2011-04-07 @ 09:04:08
Postat av: Nina

NEJ! Jag stavar inte fel! eller om jag gör det så märker jag det direkt och stör mig på det själv! hahahhahahah

2011-04-07 @ 11:15:26
Postat av: Jennie

Så... du har läst igenom ditt senaste inlägg? :-p

Nu vågar man ju knappt skriva till dig eller kommentera.. tänk om jag särskriver nått.. asg

2011-04-07 @ 12:45:42
Postat av: Nina

HAHAHAHHAHAHAH NU HAR JAG ÄNDRAT!!!

2011-04-07 @ 15:58:03

Kommentera:

Namn:
Remember me!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0