nu börjar helgen!!


imorse när jag vaknade var jag lite lite trött i ögat...när jag sprang runt sängen och letade efter kläder som låg utspridda trampar jag i något blött....BLÄÄÄKS! I ögonvrån skådar jag snabbt en söndertuggad och uppkräkts hårsnodd och jag förstår direkt att det här är en kattspya. Min katt Ozo har en förkärlek till hårsnoddar, han snor dem snabbt (han måste ha någon radar eller något) sen tuggar han i sig dem men eftersom de innehåller en metallbit som fäster hårsnoddens ändar så får han inte behålla dem i magen - han kräks upp dem!


I denna millisekund tänker jag att det var bra nära att spyan hamnade på min iphone som ligger på laddning alldeles intill. Egentligen är det inte spya utan mer slem så det är inte kattmatsgegg iallafall. På väg till jobbet sliter jag ur iphonen ur sladden där den laddas och packar med den onerspydda telefonen i väskan.

På tunnelbanan när jag ska lyssna på musik märker jag att knappen (den enda som finns på iphone) känns lite konstig, lite stram, som att något har spillts på telefonen. Jag kikar noggrannare...det är en liten pöl som torkat in, precis runt knappen....då förstår jag....KATTKRÄKS! TACKAR OCH BOCKAR! Välkommen till min vardag! HAHAHHAHAHA! Nu börjar helgen!

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Remember me!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0