Varför är det aldrig någon som hinner stoppa mig innan jag får utlopp för mina infall?


Infall: Äta vitlök för att bli frisk

Metod: Svälja råa skivade vitlöksbitar med vatten

Smakupplevelse : FY FAAAAN OCH HELVETE!! Äckligt starkt och brännande i magen!!

Åtgärd: Dricka Ayran (ni svenskar vet inte vad det är, I know) för att neutralisera ph-värdet i magen för att sen  fortsätta dricka mintte för att ta bort den äckliga smaken

Lärdom: Enbart EN rå vitlöksklyfta är möjligt att konsumera på detta sätt. SAMT att rådfråga någon annan med erfarenhet som kan stoppa mig innan jag verkställer mina infall.....

Kommentarer
Postat av: veronika

du borde kanske lagat nån maträtt med vitlök i istället....

2011-04-06 @ 09:10:56

Kommentera:

Namn:
Remember me!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0