Världens bästa uppfinning...

 Varje gång jag är i stort behov av någonting så tycker jag att just den saken är världens bästa uppfinning för just i det ögonblicket när jag behöver det som mest så inser jag att just det här kan jag inte leva utan. Det brukar för det mesta vara torrschampo. Jag räknar inte med att alla vet vad det är men jag ser det lite som mitt mission att alla tjejer som inte vill tvätta håret varje dag ska upptäcka torrschampo och hur fantastiskt det är. Alla killar tycker att det är världens äckligast uppfinning. Och alla tjejer som upptäckt det tycker att det är världens bästa!!

Imorse tyckte jag att compeed-plåster var världens bästa uppfinning för jag var i stort behov av det just då. Det är jag fortfarande...men jag har inte så ont i fötterna att det tar första platsen före torrschampo...so it is still my number one!!

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Remember me!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0