flightmode...what?

Igår satte jag telefonen på flightmode när jag skulle sova för att undvika att alla appar jag har ska skicka pushnotiser och att"fjantarna" på whatsapp ska väcka mig med våra chattdiskussioner. Ni som inte fattar det här med fjantarna och whatsapp...just let it be...förklarar någon annan gång.

Igårkväll; Jag somnar in väldigt skönt. Det är faktiskt det bästa jag vet. Att få somna. Att sova hela natten är däremot en annan femma. Men..åter till ämnet...helt plötsligt låter min telefon. Som ett sms. Jag vaknar till med ett ryck och min första reaktion är rädsla. Jag vet ju att jag satte telefonen på flightmode, hur kan den släppa igenom sms??!!

Tar upp telefonen och kollar. Det är ifrån Tradera. Det är sms som säger att auktionen slutar om 3 min. TACK SÅ JÄVLA MYCKET ERA FÖRBANNADE ###""¤%%&//!!! Det var precis det jag låg och undrade när jag höll på att somna in. Min andra reaktion är såklart ILSKA. Hur i helsike kan jag få pushnotiser från Tradera när jag har flightmode? JO, för att de har synkat den jäkla appen med klockan på telefonen. DON´T DO IT!! Säger jag bara!

Jag har inte bestämt mig än om det här är värt att maila dem om. Irriterande är det iallafall. Jag räknar med att alla mina appar "sover" när jag har flightmode på.

END OF STORY. NEW DAY BEGUN. Ikväll innan läggdags raderar jag TRADERAs app. Bye bye! Let me sleep in peace!

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Remember me!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0