Japp där sitter han!

Som ni säkert inte har missat så har jag nyligen inhandlat i en torktumlare. Vilken lycka! Förutom oljudet så älskar jag doften och värmen som den sprider av nytvättade kläder. Helt underbart!

Apropå värmen så är det precis därför han sitter där. Min lilla Alaska, min skita, min lilla pärla. Han är mer värmelapande än jag är!

Innan torktumlarens intåg så var det ju värmefläkten som han satt klistrad framför, innan den var det min vetekudde som jag hade fötterna på varje natt, vilket i sig resulterade i att fötterna hade 3 katter på sig varje natt. När jag hade altan låg alla 3 katter & rullade i solen. Det tog dock slut när det visade sig att intresset för vad som fanns utanför altanen blev för stort.

Men hur underbart är inte värme??! Bästa! Förstår Alaska totalt!

Nu springer han som en annan mentalsjuk fram o tillbaks mellan sängen och torktumlaren. Hahaaa! Han fryser säkert när värmeångorna från tumlaren lämnat honom till förmån för luften omkring & då springer han snabbt tillbaks till tumlaren. Hahaaaaa!


Kommentarer
Postat av: Viktoria<3

Han ser sur ut, du har en grym blogg titta in på min blogg... BLOGG KOMPIS! PUSS :*

2011-12-30 @ 21:29:16
URL: http://fotografviki.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Remember me!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0