Snöhelvetet kom!

Nuuu kom snön. Det här året med blandade känslor. Brukar normalt bli glad men i år är jag rädd för min bil har allrounddäck. Det känns ungefär lika säkert som att det är sant att one size fits all när man köper kläder.

Det positiva är att nu kan jag äntligen sluta frysa. Min pälsmössa har åkt på och mina vinterskor. Jag har redan börjat använda min dunjacka förnågrs veckor sen och folk har frågat : har du redan börjat använda din vinterjacka!? Oj vad du kommer frysa när det blir kallt.
-Jag vet! Käften

Sååå nu när snön kommer är det helt legitimt att pälsa på sig till oigenkännlighet!

Får man gå med overall på stan? Hihihiiiuuu


Kommentarer
Postat av: Katerina



Älskar att läsa din blogg, alltid med ett stort leende på läpparna och nära till skratt!!!

2011-12-07 @ 10:49:23
URL: http://lifebykat.blogg.se/
Postat av: Katerina

Älskar att läsa din blogg, alltid med ett stort leende på läpparna och nära till ett gott skratt. Tack!!!!

2011-12-07 @ 10:52:02
URL: http://lifebykat.blogg.se/
Postat av: Nina

ÅÅÅÅh vad kul att höra! Jag är glad att nån vill läsa mitt skräp! Man har ju ingen aning om vem som läser så det är kul att få någon kommentar då och då :)

2011-12-07 @ 11:55:54

Kommentera:

Namn:
Remember me!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0