Vad hände med bloggen?

Nu har det gått nästan en hel vecka utsn uppdatering! Varför undrar jag själv, har inte haft nåt att skriva vilket troligtvis beror på att jag varit upptagen och inte ägnat en tanke åt text och formuleringar. Kort sammanfattning av senaste veckan;

Nej jg ångrade mig precis. Jag ska skriva om irritationen över mina ivke befintliga element. Jag flyttade in i lägenheten för drygt ett år sedan och det fanns ingen värme, kom rörmokare, det kom nån vaktmästare. De hittade inget fel så de hittade på att det var så varmt i lägenheten så elementen stängdes av. Jag gick på det...typ...tills i år när jag insåg att element fan inte är iskalla när detr minusgrader.

Summan av kardemumman, nu måste de byta rör & har rivit ner mina element. Mitt hem är ett byggkaos och jag ör mest förbannad att de inte kollade detta när de renoverade lägenheten innan jag flyttade in. Amatörer!

Ja det var det. För övrigt är jag trött o sliten men att sova hjälper inte! Vill ha sol sol sol och semesteeeeeer


Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Remember me!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0