Har du godis?? och HUR är jag som en seriefigur??

Av någon anledning förutsätts det ofta att jag har godis...hmmm...måste kanske jobba lite på min image!!!

Nu ska jag dela med mig av en intressant mailkonversation från idag på jobbet....jag förstår fortfarande inte på vilket sätt jag är en seriefigur??


(Kollega) - Har du godis?
(Jag)     -Näee har jag inte, min våg har talat till mig både igår och imorse =)
(Kollega) -Fan.
(Jag)     - Tell me about it!
(Kollega) -Kanske måste ta ett äpple…
(Jag)     - Blääääääääääääääää !! finns väl dammsugare I kylen?
(Kollega) - Exaaaaaakt. Nä, sugarna är sluuuuuuuuuuut!
(Jag)     -Ahhahahhahah ooooj!! Jobbigt värre! Annars finns ju kladdkakan ett
            stenkast härifrån….
(Kollega) - Mjä, för jobbigt. Du går, jag betalar?
(Jag)     - VERY funny!
(Kollega) - Det var inte min avsikt – jag var ganska så allvarlig…
(Jag)     - höhöhööööööö
(Kollega) - Ibland är du som en seriefigur!


I normala fall hade ju följdfrågan varit: "are you high on crack"? men nu vet jag ju att så inte är fallet så kan inte någon förklara för mig exakt hur jag är som en seriefigur?? För det måste ju ha framgått i mailkonversationen??

 

 


Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Remember me!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0