I´m in löööööööööv..!!!!!

ja...ja JAAAAAAA....vad underbart roligt tänker ni nu!! Nina - som har blivit 15 år igen-som aldrig kommer att skaffa barn-och bara tycker att livet är en fest- Nina har äntligen vuxit upp & träffat någon!!! Det är vad ni tänker!! Well, guess again!!! Newsflash, people!!! I fall in love with stuff!! Ni som känner mig visste ju redan det här men jag antar att inte alla läser mig som en öppen bok? Eller?! Jag är kär i en parfym!! Ååååååh vad jag blir trött på mig själv!! Jag går runt och sniffar på min arm ungefär vart 3e minut och varje gång konstaterar jag att "MÅSTE HA"!! Det värsta är att jag inte kan sluta lukta på min arm om och om igen, det är nästan som att jag tror att nästa gång, ja, nästa gång ska jag tycka att parfymen luktar äckligt och inte vill ha den längre! WHO AM I KIDDING??? För att få slut på den här lukthysterin måste jag genast springa ut på lunchen och köpa parfymjäveln, bara för att få ett slut på det här!! Orkar inte gå och lukta på min arm och tänka måste ha måste ha hela tiden. När jag köper den får jag liksom ett slut på den här löjliga parfym-förälskelsen! Ska bli sköööönt!!

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Remember me!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0