Måndag morgon... & semmel-lunch!!

Nu är det måndag igen!! Finns väl inte många som gillar måndagar men om inte måndag fanns så skulle det ju i te vara lika sklnt med helg juuuu!! Dagen börjar med huvudvärk...h Jag går hemifrån utan mitt fodral till iphone-min telefon känns helt naken! När jag kommer till t-banan märker jag att jag glömt busskortet...GReat! Tillbaks o hämta! Tror ni då att jag kommer ihåg fodralet till min iphone? NEJ! Dagen fortsätter sen med semmel-lunch...vi har nämligen infört äckelluncher på jobbet som jag ska skriva mer om imorgon. Vi får se hur mycket energi jag har på eftermiddagen.... Sen vill jag bara tillägga hur mycket jag hatar zumba!! Om ni inte testat-gör det! Jag ska skapa en anti-oeganisation! Ni som växte upp på 80-talet minns nog Mora -träsk? Zumba ger den exakta samma känslan av idioti-följa-Jon! Alla apar efter och man känner sig som ett fån för rörelserna är gjorda för 5-åringar! Zumba förstörde min energi-balans igår... Gick från passet, arg och grinig! Never again!

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Remember me!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0