skillnaden mellan ungar & katter...

är att ungar vill ha uppmärksamhet & grinar på nätterna så att man inte kan sova medans katter; de behöver ingen uppmärksamhet för att göra så att man inte kan sova. De leker själva!! Att de springer över dig, hoppar på dig eller kräks på sängen när du sover rör dem inte i ryggen. 4.14!! så mycket var klockan när jag insåg att jag inte kunde sova av någon anledning. Under sängen har jag en låda med kläder som en utav mina katter krypit in i och jag trodde han fastnat. Det visade sig dock att han krypit in där, lagt sig bekvämt och utanför står de andra katterna och slår med tassarna på honom när han leker kurragömma!! Är det här på riktigt? Varför sover dem inte? Kanske måste köpa lite kattleksaker till dem och aktivera dem lite? I vilket fall som helst så slutar de ju inte för att man skriker så jag körde ut dem i hallen och stängde dörren sen fick jag gå och hyvla några ostskivor och käka innan jag la mig och sov igen. När man väcker mig mitt i natten så märker jag att jag är hungrig och måste äta något!!

Kommentarer
Postat av: Katter

Om du får de att vara aktiva på dagen och inte sova, så kommer de att börja sova på nätterna :)

för då har de lekt av sig, lycka till :)

2011-02-03 @ 12:58:10
Postat av: Nina

hahahhaha...jo tack, jag vet ju det egentligen, tycker ändå att de kan leka när jag inte är hemma liksom...hahahhahaha

2011-02-07 @ 20:38:24

Kommentera:

Namn:
Remember me!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0