tvättstugan - hyres & bostadsrätternas helvete på jorden!

alla som har bott i en hyres eller bostadsrätt och utnyttjat tvättstugan VET att det är det oskrivna helvetet!! Små äckliga helveten som finns utspridda över hela landet och alla bara accepterar. Kan inte komma ihåg antalet ggr jag tjafsat i tvättstugan, nån jäkel som alltid försöker sno ens tid, bokar fel eller bara skiter i att följa de simpla reglerna som finns! Men alltid alltid alltid är det en sak som är mer regel än undantag. Det är ALDRIG någon svensk som inte följer reglerna! Vi vet ju att det är djungelns lag som gäller i många länder, tyvärr i våra tvättstugor också! Fyyyyyyyyy, jag kan acceptera att djungelns lag gäller i andra länder men i Sverige ska man följa de regler som finns här! Ni som inte håller med mig struntar jag i, jag vet att jag har rätt....

Kommentarer
Postat av: Jennie

Mmm.. fast i våran tvättstuga är det ingen skillnad på svensk eller icke svensk.. det är djungelns lag hos de flesta.. FYYY FAAAN för alla respektlösa människor!

2011-02-24 @ 08:58:21
Postat av: Nina

jag ska köpa torktumlare!! ögonabums!!

2011-02-24 @ 16:53:31

Kommentera:

Namn:
Remember me!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0