sattyg.....

...nu när jag kommer hem såhär trött och sliten på fredagen efter en afterwork hittar jag  det här gelehjärtat på golvet.... det är gel gems som man fäster på kakel som normalt sitter uppe på kaklet i badrummet...det här gelehjärtat är söndertuggat och trasigt. Av någon anledning roar sig mina katter med att pilla ner hjärtana och tugga sönder dem- SATTYG!!! VARFÖR!! Ungefär varannan dag har någon av katterna kommit på hur man lyckas plocka ner ett gelehjärta från kaklet!!!! GRRRRRR!!! Är det här någon allmänt känd kattsport eller???

 Till råga på det fick jag plocka bajs också - UTANFÖR kattlådan.... TACK SÅ MYCKET KÄRA GOSEDJUR!!! GODNATT!!


nu när jag kommer hem ligger det här gelehjärtat på golvet.... det är gel gems som man fäster på kakel...det är söndertuggat och trasigt. Av någon anledning roar sig mina katter med att pilla ner hjärtana och tugga sönder dem- SATTYG!!! VARFÖR!!     Varannan dag ungefär har någon katt kommit på hur man lyckas plocka ner ett hjärta från kaklet!!!! GRRRRRR!!! Till råga på det fick jag plocka bajs också - UTANFÖR kattlådan....    TACK SÅ MYCKET KÄRA GOSEDJUR!! GODNATT!

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Remember me!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0