80 % av dagen bortsoven....

Nu är det bara 2 dar kvar av min semester, nu kan jag sakta men säkert börja återgå till mina gamla rutiner...jag börjar med att återuppliva min blogg...om jag inte redan tappat alla mina trogna anhängare.. Istället för att skriva om hur underbar semestern varit, vilket den faktiskt var, men sånt skiter ju alla i att läsa om så aka jag berätta om min dag. Idag har jag sovit bort ca 80 % av dagen. Har sovit på hotellrummet, i solstolen, var på väg att somna på stranden men vi gick därifrån pga kylan. Sen sov jag lite till på rummet. Nu kanske ni tror att hag festat mig utmattad men nej, jag är förkyld eller nåt. Vi alla 3 tjejer har varit helt utmattade idag! Har dock hittat hostmedicin här med 10 % alkohol! Det ni, tänk om det var i Sverige! Det hade fått säljas via systembolaget!! Hahaaa

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Remember me!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0