inte det jag väntat på!!

Nu har jag gått och väntat på ett viktigt paket med viktiga handlingar i ca 2 veckors tid så igår, ÄNTLIGEN, fick jag hem en REK-avi hem. ÄNTLIGEN!! Förväntansfull som ett litet barn går jag för att hämta ut mitt paket och notera att jag måste åka en station med tunnelbanan till postens utlämningsställe.

När jag väl får paketet ser det ut som....ja...vetefan...bulligt, mjukt och misshandlat såg det ut att vara. INTE som det jag väntar på med andra ord. Jag får paketet och känner att det är MJUKT. MEN VAD I HELVETE ÄR DET MJUKT FÖR??

Jag öppnar paketet försiktigt i kanten och hoppas fortfarande (vet inte hur polletten inte kan ha trillat ner ännu), hoppas hoppas att det kan vara det här paketet som jag går och väntar på. När jag öppnar paketet ser jag vad det är.....

Det är en kattröja som jag har beställt. Besvikelsen är stor..... PUNKT. Jag vet att det enda ni tänker på nu är om det är en tröja med en katt på eller vad i helsike en kattröja är. Så för att stilla allas nyfikenhet kan jag berätta att det är en tröja TILL min katt. Så nu vet ni.

Kommentarer
Postat av: Jennie

Frågan är... VARFÖR behöver din katt en tröja? De har ju päls... :-)

2011-03-10 @ 09:43:24
Postat av: veronika

nina!!! va ska din katt me en tröja till???den e ju bara inomhus....

2011-03-10 @ 10:17:36
Postat av: Nina

För att gå på promenad med när det är kallt såklart!!! De fryser faktiskt för de är innekatter!

2011-03-10 @ 10:50:25
Postat av: veronika

hahahaha!! går du ut å rastar dina katter?? det skulle aj vilja se=)

2011-03-10 @ 11:35:05
Postat av: Nina

Inte rastar..mer så att jag bär dem på axeln eller i jackan men de huttrar direkt så därför får de på sig en tröja när det är kallt! :)

2011-03-10 @ 14:11:24

Kommentera:

Namn:
Remember me!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0