lägga mig tidigt ikväll tänkte jag...

Precis nu, alldeles nyss, omkring 22-tiden tänkte jag att jag skulle lägga mig tidigt. SKÖNT! Jag sover dåligt om nätterna och får för mig att jag ska försova mig hela tiden. (Tack Iphone för att du har förstört min sömn för all framtid för att du en gång inte ringde och jag försov mig)

Mitt nya riktmärke har blivit att är det mörkt ute kan jag fortsätta sova. Men samtidigt går inte världen under om jag försover mig en stund...så jag fattar inte vad mitt omedvetna håller på med när jag sover.

Men precis nu NU NU NU när jag tänkte den här tanken börjar mina katter att springar runt, flyga och hoppa på sängen, busa med varann och bita i varandras tassar. SUCK!! VARFÖR NU??

Jag försöker lugna ner Alaska som far runt som ett skott. Om de inte kommer igång ordentligt kan man faktiskt få tyst på dem. Alaska springer fram till mig och stirrar mig rakt i ögonen. Hans normalt gula ögon med smala svarta streck i är helt kolsvarta av upphetsning. Han är så glad och lekfull att inte ens gnutta av hans gula ögon syns, de är nästan helt kolsvarta.

OKEJ! Jag är väl vaken lite till då.....


Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Remember me!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0