menar du att du var ute och klubbade när jag var 1 år?

igår satt jag och väntade på tunnelbanan helt själv när 2 unga killar kommer fram och frågar varför jag sitter själv. ÖÖÖÖÖÖhhh,för att jag inte är 15 och hänger med gäng kanske?
 De frågar vart jag bor och undrar varför de inte känner till mig eller har sett mig i området. Jag börjar förstå att de måste tro att jag är i deras ålder...de fortsätter att snacka massa skit tills jag säger att ...joo men jag är säkert dubbelt så gammal som er så det är inte så konstigt att ni inte känner till mig. Då skrattar dem.
Jag är max 22.
 Sen är jag max 25.
Ok då, max 26.
 Jag berättar att jag är 30 och då säger den ena killen "trevligt att träffas", skakar hand med mig och är på väg. SKÖNT!
Tills den andra kommer på att jag bara fintar för att bli av med dem. MEN SNÄLLA POJKAR! Även om jag fintade så ville jag ju bli av med er, är inte det tillräckligt? hahahhahaha

 Det slutar med att jag visar leg för att de ska tro på mig och ge sig iväg. Deras matematik är ju inte så jäkla bra, man är tydligen född 1970 om man är 30 år.Jo, tjena.

När de såg att jag var född 80 brast de ut i skratt...sen var det tydligen ett falskleg. Det slutade med att den ena killen frågade...menar du att du var ute och klubbade när jag var 1 år? Ja det menar jag....även om matematiken inte var på plats så var det snabbast att avsluta där. De var 18 år och kunde inte räkna...

Kommentarer
Postat av: veronika

ja men det e ju för att du ser ut som 15 gumman=)

2011-03-07 @ 10:26:11
Postat av: Jennie

Ha ha ha ha... Jag tror jag tuppar av.. O då brukar jag få höra att jag ser ung ut.. Men tror du tar priset med denna story!

2011-03-07 @ 18:04:00
Postat av: Nina

hahahhahahahah.....ja det måste ju vara så att jag ser så oskyldig ut?

2011-03-07 @ 22:18:08
Postat av: Jennie

eller.. full av bus! :-)

2011-03-09 @ 10:48:18
Postat av: Nina

DET kan däremot vara sant Jennie!!!

2011-03-09 @ 11:44:03

Kommentera:

Namn:
Remember me!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0