Gubbsjuka....

Är en åkomma som verkar drabba medelålders män allra värst på sommaren... Igår hörde jag en konversation där gubbarna gick och pratade om hur tajta kläder på tjejer ska vara. ( De ska tydligen vara väldigt tajta). Jag vänder mig om för att se vilka män som för den här diskussionen. Mina förväntningar är såklart höga med tanke på att de hade höga krav för hur kvinnor ska se ut. Bakom mig är 3 medelålders män som knappt kvinnor i samma ålder skulle vilja vara med, än mindre kvinnor i tajta kläder!! Män vill tydligen se snygga tjejer i tajta kläder...men allvarligt...de var inte själva något ögongodis men det är tydligen ok för män att önska modelltjejer när de själva går runt o ser ut som fetare versioner av katten Gustav!

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Remember me!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0