11.11.11

img_2678 (MMS)

Idag är det tydligen någon allmän värdslig dag som ska uppmärksammas överallt (11.11.11). Jag förstår inte uppståndelsen och kunde inte bry mig mindre över något så obetydligt. Det enda jag satt och tänkte på när jag läste alla skit-11.11.11-uppdateringar på fb var hur ont jag hade i mina tår. När alla satt & funderade på vad 11.11.11 innebär sprang jag och köpte liktornsplåster. Nu känns det som att jag har bäddat in mina tår i små moln. Såååå skönt! För er som inte går i klackskor & inte vet vad detta är har jag bifogat en bild, se ovan. Annat som jag undrar över en sån "viktig" dag är hur jag ska sluta bita på mina tummar. Har verkligen försökt att sluta men jag kan inte. Tips tas gärna emot!


Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Remember me!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0