Är jag vuxen nu?

Igår firades mammas 60 års dag med familj och släkt. Jag bestämde mig för att inte dricka, dels för att ta bilen hem ( vuxenpoäng I know) men oxå för att jag vill träna imorrn. Och helt jävla ärligt; hur kul är det på en skala att vara tradig på söndagen. Som att söndagar inte är sega och tråkiga ändå!

Kände mig vuxen (o tråkig) när alla blev fullare o fullare. När vin o kaffe spilldes ut över golvet samtidigt som jag städade bestämde jag mig för att det antingen är dags att gå hem eller att börja dricka.

Åkte hem och fyyyy vad skönt att vakna upp nästa morgon utan att vara bakis!! Gymet nästa!

Ni som sa till mig förra året att jag tror att jag blivit 20 igen och aldrig kommer att bli vuxen igen; in your face!!




Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Remember me!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0