Bra ideer-I keep em coming!

Jag har ju gjort klassikern att tona håret mörkare och mörkare...grejen är att en intensivtoning sitter i - länge! Kort efter stt jag tonat håret svart fick jag den suveräna iden att tona håret rött.

När jag har en ide eller fått för mig något ska den ske nu, helst igår liksom.

Jag vågar inte färga håret rött för det finns ingen återvändo då. Gick för att köpa toning idag då frisörskan säger att mitt hår är för mörkt, måste färga men det är osäkert om ens det biter på mitt mörka hår.

Så bra ide det var att tons mörkare! Nu sitter jag här med brunsvart dassigt och oglansigt hår och det enda jag kan göra är typ att tona det svart igen. Jaaa vilken bra ide! NOT


Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Remember me!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0