Halsont och fb-buggar

I en veckas tid har jag ätit echinagard för att inte bli sjuk. Har minskat rejält på doserna de senaste dagarna då jag överdoserade rejält i början bara för att jag tycker det är gott. ( ja jag vet att jag är den enda på planeten som tycker det)

Igår tog jag ingen echinagard...idag vaknar jag ned halsont. CRAP

En annan sak som stör mig är att fb inte kan reda ut sitt skit. När man fb från tekefoner blir det fel, that's it! När jag taggar folk på bilder så dyker det alltid upp en & samma bild där ALLA taggas o många kommentarer hamnar där. Bilden innehåller en bild på mina katter som ligger utspridda över mina ben. Där har andra av mina bilders kommentarer hamnat, tex står det att jag är jättesnygg i min nya hårfärg på den bilden. Det enda hår som syns där är mina katters päls.

Bästa exemplet var igår när min kompis vart o tagit bilder med sin dotter i en studio. På en annan bild där hennes pappa o en annan man (läs 2 gubbar) står kommer kommentaren: vad fina ni är snäckan! Fel kommentar på "rätt" bild var helt klockrent!

Även om det uppstår lite roliga grejer tycker jag fortfarande att facebook får skärpa sig o fixa buggarna nu..


Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Remember me!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0