Räddare i nöden!

Ja det är såklart värmefläktar jag pratar om. På jobbet sitter jag varje dag men värmefläkten på nästan hela dagarna. När jag kommer hem sätter jag på värmefläkten, när jag sover själv har jag min värmedyna på i sängen, när jag sover brevid killen är han mitt värmerlement.

Får mig precis att inse; vad skulle jag göra utan elektricitet?? Tända brasa på jobbet och i hemmet?

Klarar inte av kylan! Jag är inte gjord för det här klimatet! När jag är pensionär ska jag säga ajöss & goodbye till Schweden!


Kommentarer
Postat av: Simon

vad är det med dig och kyla egentligen...jag som droppade förbi här för att bjuda ut dig på lite längdåkning när snön börjar falla, det behöver ju inte vara kallt för det, -5 räcker :) ...Men då har du väl redan satt på dig på ett plan söderut ;)

2011-11-21 @ 13:26:31

Kommentera:

Namn:
Remember me!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0