I <3 Stockholm

Trodde inte jag skulle säga det men I <3 Stockholm! Rusningstrafiken känns lätt som en plätt här jämfört med London där jag bokstavligen fick en panikattack av att känna mig så instängd att jag började grina. Folk glodde såklart men vaffan det gör dem ändå! Jag har åkt fel & sen sitter man där 60 meter under jorden & Lina står nån annanstans & väntar på mig....VA? På riktigt? Varför funkar inte telefonen i tunnelbanan? Jo för att jag har gjort en resa bakåt i tiden såklart, i London är det fortfarande 1995! Men nuuuu är jag hemma igen!:) åååh så glad jag är! Sen vill jag bara avsluta med att säga att min värmefilt är den bäata grej man kan ha! (efter iphone såklart) köp en sån innan snön kommer för då är de slut i affärerna!

Kommentarer
Postat av: lovna

hahahahahaha:) e det den du fick av mig eller?? :)

2011-10-01 @ 08:16:06
Postat av: Nina

Yes yes:))

2011-10-01 @ 18:15:06

Kommentera:

Namn:
Remember me!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0