Kort stubin....

Jag har alltid lidit av kort stubin, dåligt tålamod eller vad man nu ska kalla det. Ja, jag skriver lidit för det är faktiskt jobbigt att bli så irriterad av omvärlden och småsaker som man inte kan påverka. Det är svårt för mig att inse att folk inte kommer att få hyfs, folk kommer inte ta hänsyn till andra, alla kör sitt race. Det har lett till att jag börjat bli som "alla andra". Lever efter mottot som man lärt sig på dagis. Sköt dig själv och skit i de andra. På gott och ont. Imorse satt en man brevid mig på tunnelbanan. Hans andedräkt gjorde mig kräkfärdig. Som att det inte räckte satt ha och hostade och harklade hela tiden. Det finns inte tillräckligt med ord att beskriva hur mycket den här mannen äcklade mig. Åååååh jag skrev massa text som inte kom med för att jag påbörjade det här imorse och blev utloggad nu när jag fortsatte. Sur jag är nu! Nu skiter jag i det, texten får vara halv, tänker inte skriva om

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Remember me!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0