100 %

Den här bilden är så bra tycker jag. En inspiration för mig. Jag har ofta svårt att koncentrera mig och vandrar oftast bort i mina egna tankar....

Det innebär ju såklart att jag inte ger 100% för jag är nån annanstans i tankarna.

Idag är en sån dag. Jag ger kanske 40-50 % idag. Vill inget hellre än att dra ett täcke över huvudet och ligga i sängen. Att jag sen kommer ligga rastlös och inte kunna sova är ju inget jag tänker på just nu.

Vaknat mitt i djupsömnen imorse. Allt irriterar mig idag, sommaren känns långt borta. Kan inte bestämma vad som är bästa resplanen under sommaren....vill att det ska vara fredag men har inga direkta definierade planer. Vill bara slappa framför tvn men inte heller själv. Vill följa med tjejerna på standup men då kan inte alla. Ska jag ändå sitta hemma? Ska jag klippa håret på mig själv? Ska jag färga håret fast jag lovat att inte göra det?

Idag är en SÅN dag. En jävla skitdag och mina tankar är på 100 olika ställe samtidigt.

Nu ska jag fokusera på bilden nedan, den bör vara mitt mantra


Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Remember me!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0