Byta inriktning på bloggen?

Ja det har jag fått tips på...av pojkvännen såklart. Men det vet vi ju alla att det inte kommer att gå. Samt, om jag inte får ut mins klagomål via bloggen; gissa då vart dem tar vägen!!? Hahaa, just det...närmsta öronen. Det tänkte han nog inte på....

Det finns en möjlighet att jag kombinerar min blogg då med klagomål och lite annat gott o blandat.

Nu ska jag fortsätta att klaga lite.

För ett tag sen köpte jag ett sånt här serum för att förlänga ögonfransarna hos Let's deal som förhandlar grupprabatter som man kan ta del av. Jag såg dem som ett seriöst företag, tvekade inte och köpte. När jag sen öppnade ena paketet (fick 2st) smetade jag skiten på fransraden och fick sen bara lust att läsa på förpackningen.

Till att börja med förstod jag inget av det som stod på förpackningen. Första tanken är att jag glömt engelska. (stor chans med tanke på att jag pratat och mailar dagligen på engelska i mitt jobb) sen förstår jag att det är crap-english. Alltså google translate english. Sen upptäcker jag att hela förpackningen och alltet är skrivet på kinesiska. Wtf??!!

Jag har fått en kopia!! Det står bland annat att ingredients är "hair follicles"...alltså hårsäckar. Stor chans!

Jag blir såklart arg för jag har blivit lurad. Jag skriver till Lets deal och de hänvisar mig till leverantören. Www.aladdinshop.se. De som alltså säljer de falska produkterna. Den sidan är stängd. Jag kommer iallafall inte in där.

Let's deal säger att jag kan skicka in produkterna till dem om de är i obruten förpackning. Idioter! Såklart de inte är. Jag gör en reklamation, jag vill inte utnyttja distansavtalslagen med åbgerrätt.

Jag åker på semester och förtränger allt. Nu har jag bestämt att skriva i min blogg om båda dessa oseriösa företag.

Tacka vet jag Groupon! Aldrig strul. Ska aldrig mer handla på Let's deal.


Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Remember me!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0