Mina helger?!

Skriver jag nästan aldrig om här i bloggen! Konstigt egentligen. Man skulle kunna tro att det enda jag gör är att sitta framför tvn och vräker i mig chips. Så är det ju inte. Det är snarare så att jag gör så mycket att jag inte hinner eller orkar skriva i bloggen.

Sen älskar jag inte att skriva om det jag gör, för hur kul är det??! Nu har jag joggat, ätit, festat...blablablaaa. Blir ju som de där statusuppdateringarna som man hatar. Där folk ska skriva hela tiden vad de GÖR. Jag bryr mig inte vad de gör, tell me whats on your mind istället!

Men nu ska jag ändå skriva vad jag GJORDE i helgen. Bara för att vara motsägelsefull och inkonsekvent. För att jag kan det. Min blogg, I make the rules.

Jag var på skatteverkets informations-grej i lördags kl 10. Det var info om hur man deklarerar när man sålt en bostad. Det var skitbra faktiskt. De måste vara Sveriges roligaste "tråkiga myndighet". Anyways, nu har jag fått 100 vuxenpoäng tillgodo, nu kan jag börja larva mig igen!!


Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Remember me!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0