På väg till jobbet....

Sitter och läser tidningen och det står att fler kvinnor födda utomlands startar eget.

Jag får en känsla av att "vill också". Jag hade tidigare lite ideer om att importera grejer från andra länder som inte finns i Sverige. Vi vet ju alla att Sverige är ett u-land på den fronten. Blir så arg när jag tänker på det.

Men å andra sidan har jag börjat förstå varför. Som i förra veckan tex när jag var sjuk och drack dunderdrycken Lemsip från London. Den var helt fantastisk, jag tog nästan rekommenderad dagsdos i 3 dagar. När jag sen slutade hade jag ont i partiet kring lever/njurar....sååå det finns nog ofta anledningar till varför vissa ämnen är förbjudna

Men å andra sidan så kommer vi ju alla att dö..förr eller senare


Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Remember me!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0