Helg innan julen!

Japp snart är det jul! Till skillnad från de flesta andra tycker jag det är svårt att köpa presenter till andra så det slutar med att jag köper till mig själv bara...

I helgen var det julfest i London, det var faktiskt kul. Började med dålig musik & ont i fötterna. När jag bytt skor för tredje gången började de spela bra musik och festen kunde börja!

Den lilla fritid jag hade blev det besök på Primark 2 ggr. Jag kan i ärlighetens namn inte säga vad som är så kul med Primark för i 90 % av fallen säljer de ju bara skräp! Men ibland såå kan man ju göra ett kap! Det måste vara så här spelmissbrukare har det....fortsätter spela pga den milliprocent av gå gångerna de faktiskt vinner nåt...


Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Remember me!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0