Ögonlocksoperation

Såhär ser jag ut efter operationen. Jag var inte så nervös som jag trott och jag fick en halv lugnande tablett. Tro mig att det räckte, kände mig full efter 10 min redan.

När jag kom in i operationssalen skrattade jag för det var så många mänskor där. Klart påverkad av tabletten.

Sen skrattade jag inte lika mycket när de började. Det var obehagligt att se ljuset genom ögonlocket som de lyfte och nan kände att de drog i muskeln. Jag mådde illa och började hyperventilera, då var det en av sköterskorna som tog tag i min hand och kramade om den. Det var lugnande och jag kände mig väl omhändertagen.

Nu är det över och det är skönt. Bedövningen har fortfarande inte släppt, det lär ju kännas lite när det släpper


Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Remember me!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0