Klumpig

Jag är nog dem mest klumpiga mänskan jag känner. Tänkte på det när hag slog översidan sv handen häromdagen på ett hörn. Det gjorde så satans ont. Handen var svullen i en hel dag och det gjorde ont när jag rörde på fingrarna. Smärtan liksom strålade.

Har stort blåmärke på låret som jag fått av att gå in i skrivbordet på jobbet. Eller det är en nyckel som sticker ut som jag råkat gå rakt in i. Klumpigt.

För det mesta minns jag inte hur jag gjort illa mig. Har bara en massa blåmärken på kroppen. Det värsta var nog när jag öppnade en bildörr på mitt eget smalben. Det blåmärket var stort som en handflata och skiftade i regnbågens alla färger under en hel sommar.

Min manma sa till mig i tonåren att det är vanligt att tonåringar är klumpiga för deras armar o ben växer.

Man kan alltså säga att jag fortfarande är tonåring? Jag hoppas verkligen att armar har slutat växa....benen kan gärna växa lite till


Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Remember me!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0