Parkering och operationstid!

Nu händer det grejer! Det är bra! Jag har märkt att jag inte riktigt uppskattar när livet bara går som på räls. Inget händer, varken bra eller dåligt. Visst att jag var med om en dålig upplevelse i helgen men den får ju mig att uppskatta alla andra saker omkring mig.

Det var inte det jag skulle skriva om.

Jag har äntligen fått en parkeringsplats!! Yaaay! Efter flertalet p-böter får jag en jävla plats!!! Jippiii kaaaayeaaay! Har väntat sedan augusti. Jag får till och med välja mellan nr 8018 och 8022!

Igår fick jag äntligen en tid för att operera mitt ögonlock! ÄNTLIGEN!! Jag är skiträdd såklart men jag vill inte känna mig som quasimodo. Så rädd men så glad!!


Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Remember me!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0