WOOOOWWWW!

Jag har varit sjuk, har inte kunnat träna. När inte jag kan träna blir jag lat, trött grinig, omotiverad och sur.

Idag har jag varit hemma och städat, vilat och i flera veckors tid har jag spanat på en hemsida med träning. www.bodyrock.tv som går ut på att man tränar 12 min om dagen. Men jag har inte kunnat, för jag har varit sjuk. Varje jäkla dag har jag spanat på övningarna.

Idag såg jag något ännu bättre. Jag läste min väns blogg där hon rekommenderade Nikes app. Jag vet att hon är lite av ett träningsfreak så jag laddade ner appen. Den är helt jävla amazing. Det är som att ha en PT i ifånen!

Man väljer vad man har för mål, styrka, toning, viktminskning och sen finns det ett 10-tal workouts med massa övningar under varje.

Jag är så peppad, har så mycket endorfiner och jag bara hoppas att jag inte blir sjuk igen. 30 min workout och jag var minst lika trött som när jag joggar i en timme. Dessutom fuskade jag med övningarna för jag orkade inte hela vägen.

Vet ni hur lång tid 30 sekunder är när man är helt slutkörd? Lååååång tid

Grymt, grymt, grymt är allt jag har att säga just nu

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Remember me!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0