Blogginspiration....och att inte bli vuxen

Ja det är ju inte alltid lätt med att veta vad man ska skriva. Ofta sprutar ideerna ur mitt huvud men då är jag på språng och hinner inte skriva ner, sen glöms det bort.

Mina gamla kollegor var en väldigt stor inspiration. Det var mycket av det mesta. Träning, dieter, semmelindex, äckelluncher...Ja listan kan göras lång och gemenskapen var stor i ett blandat och konstigt gäng. Jag är fortfarande stolt över att jag höll i äckelluncherna och lyckades dra med mig ett gäng varje gång! För er som inte vet vad äckelluncherna var så var det en dag i månaden som vi bokade in med speciellt tema då man bara fick äta just det. Det var kakor och bullar en gång, semlor en annan och chips en tredje gång.

Min blogginspiration denna gången var ett tips från Fikman som konstaterade att den semestern jag planerar i Italien att resa runt och bo på herrgårdar och vingårdar kändes väldigt vuxen (och rolig såklart)

Jag fick snabbt ett konstaterande som var så klockrent : "Se till att inte växa upp för fort och för mycket"

Det är så sant! Man får inte glömma bort sin barnsliga sida bara för att man börjat dricka mer vin! hahaahaa!

Ikväll är det aw med gamla kollegorna, vi får se om det bjuds på mer blogginspiration då!

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Remember me!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0