mello....

Mello är inte det ett ord som används för typ halvtråkig, uttråkad lite smått nere? Ja alltså innan melodifestivalen kom och tog över Europa....

Anyways, så känns det iallafall. Pendlande humör, irriterad. Vill helst inte jobba just nu. Semester. När? Vad fan, semestern kommer ju aldrig.

RASTLÖS! Dagarna fylls med massa surdegar som man måste ta tag i och kvällarna ibland lika så. Jag är arg och irriterad men jag kan inte ventilera. Ingen som fattar. Det bara är så. Nu har jag iallafall tagit ett litet beslut om något som har tyngt mig på dagarna. Det är semester, ingen är här och mitt beslut kan inte skrida i aktion förrän till hösten.

VILKET JÄVLA GNÄLL.

JAG GÅR OCH KÖPER EN GLASS ISTÄLLET

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Remember me!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0