På ytan...

Sitter just nu på väg in till jobbet. Precis som alla andra är man nyfixad innan man ger sig iväg.

Skillnaden är att för mig, just idag...är det bara på ytan. Jag känner mig skitig som en skunk.

Mitt hår kliar (som fan) och trots att jag duschat imorse stinker jag av brun utan sol-ångor indränkt med parfym. FRESH!!

Varför är du så här skitig då skulle väl vara en ganska rättfärdig fråga. Jo det är ganska enkelt egentligen.

Jag har gjort en hårbehandling där jag inte får använda schampo med sulfater i. Jag har nu ett schampo som inte löddrar, inte doftar och inte faaan tvättar det rent håret heller.

Eftersom det schampot jag har suger måste jag köpa nytt schampo så det var ingen jäkla ide att tvätta håret imorse med ett schampo som inte skulle göra det rent ändå. Lösningen var massa med torrschampo som också är ett bra medel till ökat kli i hårbotten.

Eftersom jag inte tvättat håret har jag säkert rester av brun utan sol som fastnat bakom öron och veck.

Den här dagen kommer att bli såååå lång! Längtar tills jag får tvätta håret ikväll!

/skitloppan


Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Remember me!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0