Urladdad...

Så känner jag mig idag. Min dygnsrytm är som skalmans. Rubbar man den lite hamnar jag i balans, väldig obalans. Det räcker med att jag lägger mig en timme senare och att det regnar lite ute för att jag ska vakna upp och känna mig gråtfärdig och miserabel. Känslan blir så intensiv att jag känner det som att det har regnat HELA sommaren eller att jag ALDRIG får sova.

För övrigt var min sömn katastrofal. Jag har haft ont i knät hela natten, det har gjort ont i ett speciellt läge när jag rör på benet. Så varje gång jag vänt mig har jag vaknat & jämrar mig. Och idag vaknar jag upp utan knäont. Helt jävla otroligt.

Just nu längtar jag till semestern och undrar vad jag ska göra med min oanvända Sverigebikini. Det blir ju liksom lite pinsamt att springa runt i den....


Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Remember me!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0