Kärlek...

Har ni tänkt på en sak, varför är vissas kärlek finare än andras? Eller är det jag som är helt pucko och har några omedvetet invanda fördomar?

Kom nyss på mig själv att titta på ett par som stod och pussades hela tiden. Min första reaktion var; brrrr vad äckliga dem är och sen tyckte jag dessutom att de var för gamla för att hålla på så!? Men när jag sen reflekterar över det så inser jag att , vad är åldern för kärlek och förälskelse? Finns det nån gräns? Såklart det inte gör!

Trots alla mina fullt logiska argument tycker jag fortfarande att de var äckliga och jag ryser när jag tänker på dem. Eller egentligen ryser jag när jag tänker på att hon måste kyssa honom, den där skäggiga och långa stora typen som ser ut som en MC-snubbe. Fyyyyyyyy

Fyyyyyyyyyyyy

Fyyyyyy vad jag är taskig! Jag borde stå i ett hörn och skämmas!


Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Remember me!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0