Morgonspring

På kursgård i London med jobbet, som vanligt var jag troligtvis en av de första att lägga mig..Delvis för att jag är förkyld men mest för att jag är alldeles för medveten om tiden för att glömma bort att vi har en full dag imorgon. Inte ens med alkohol kan jag det, jag vet precis hur jobbig morgondagen blir om jag inte får sova. Vi ska inte tala om vilken satmara jag blir utan sömn.

Vi börjar morgonen med att springa 2012 km för unicef. Eftersom jag e förkyld tänkte jag gå i snabb takt men det var så kallt på morgonen sä jag fick springs upp värmen iallafall. Jag mår otroligt bra dock med tanke på att jac hade feber i förrgår.

Min måttstock brukar alltid vara färgen på snoret. Grönt snor =träna inte. Grnomskinligt= go! Men ta det lugnt.

Tyvärrr är jag fortfarande på No Go men en sak jag inte fattar är hur jag lyckas snyta ut svart smink??!!


Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Remember me!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0