Varje år kommer det....

Vilket då? Jo energiutsuget. Jag har ingen motivation kvar till något. Har ingen lust att gå upp ur sängen. Ingen lust att tvätta håret. Ingen lust att laga mat. Alla saker som man gör känns som stora projekt och onödiga måsten. Om det är någon period på året som man kan undra vilka psykiska störningar Nina har så är det nog nu. Jag kan gå från att skratta till att gråta på 2 sekunder och vice versa. Just nu känns det som jag ständigt har tryckande ångest över bröstet över alla måsten. Det enda jag vill är att ligga i sängen och surfa och läsa. Men det går inte.

Jag tvingar mig till gym, att träffa vänner och massa saker för jag mår ändå bra då även om steget ditt är ett jobbigt måste.

Jag HATAR hösten.Varje år stjäl du mitt liv och gjädje. Snälla hösten...DÖ

Nu ser jag fram emot lite julbelysning och julmarknadsmys. Det är det enda positiva de här skräpmånaderna.

Jag har inte tränat på veckor. Märks det eller? Idag ska jag träna och få lite endorfiner tillbaks. Tack! Det behövs


Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Remember me!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0