Saker jag får för mig...

Efter att ha tittat på en bild på mig själv på fb & försökt komma fram till vad jag hade på mig för läppstift i några dagar så kom jag helt plötsligt på det i rulltrappan på väg till jobbet. Jag mindes att det var nät nytt & även att jag blandat 2 grejer men precis i det här ögonblicket kom jag på exakt vad det var!

I nästa sekund insåg jag att jag inte hade sett röken av det här läppglanset ungefär sen bilden. Jag söker självklart online i mobilen, kan inte hitta rätt färg så jag beställer direkt 2 st pout pain från märket Sleek enligt bilden nedan.

Jag vill så gärna ha det här läppglanset NU...så jag vänder upp o ner på allt mitt smink hemma.

Ordern är redan skickad från säljföretaget och när jag letar så hittar jag den hemma. Tänk att jag var så ivrig med att beställa i onödan...Ooops...säg inte till nån


Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Remember me!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0