Är träning misshandel?

Många skulle säkert svara ja på den frågan som ursäkt att inte träna men för mig, just nu är det misshandel i allra högsta grad.

Det här är tredje dagen av lidande och självömkan & jag hatar mig själv för hur det påverkar mig & mitt humör. Jag har haltat fram som en höggravid kvinna men i själva verket har jag bara jävligt ont i baksida lår. Eller bara och bara, det på verkar oxå mina knutar i sätesmuskeln som jag går till naprapat för att bli kvitt.

Många säger att man ska träna bort träningsvärk men hur fan gör man der om det gör så jäkla ont bara av att gå.

Nu har jag dock bestämt mig. 3 dar av lidande innebär 3 dar utan träning. Ikväll ska jag träna nåt iallafall


Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Remember me!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0