Cannes!

Har varit i Cannes med jobbet i helgen på seminarie och hade tänkt ladda upp några bilder här. Tyvärr så kastar appen på min iphone ut mig varje gång jag försöker komma in i blogg-appen. Jag har på riktigt börjat HATA min iphone.

Jag har gått från att vara en iphone-älskare som skulle försvara iphone i vått och torrt till ett smått hat. Känner mig lurad som måste dras med skit som inte förnyas. Förnyelse som kommer är typ lurerier, typ iphone 5. (ja jag vill jättegärna ha en smalare telefon i ett annat format som inte passar till något skal eller befintliga laddare) NOT

Det är nu jag tycker att typ Samsung borde fånga upp målgruppen som jag är. Dvs jag har gått från att vara iphone-ambassadör till att vara en hater. Borde inte en konkurrent leta efter mig på något sätt? Jag tycker nästan att jag borde få en telefon gratis, eller åtminstone bra mycket bättre. Måste ju vara värt mer att ha vunnit en ambassadör från en konkurren, dvs "the dark side" än att bara få vilken random kund som helst?

Jajaa...mina åsikter brukar inte alltid ha relevans

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Remember me!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0