Magförgiftat mig själv

Japp! Det har jag lyckats med & det var inte kul. Min plan var att påbörja ett nytt 12-veckors träningsprogram. Jag förberedde veckans mellanmål med att göra proteinmuffins. Åt en.

När jag skulle lägga mig började jag må riktigt illa. Men jag somnade & vaknade nog någob timme efter det med hemska magsmärtor. Det gick inte att sova-på hela natten. Sprang på toa o till mikron för att värna vetekudden hela tiden. När det var dags att gå upp för att jobba-då satte magen igång det verkliga kriget. Diarre är fan inte kul & diarretsbletter fördröjer bara tillståndet eftersom giftet är kvar men tarmarna slutar jobba. Det är tarmrörelserna som gör ont. Japp jag har läst på om det här. Har drabbats utomland x antal ggr.

Till sist när jag insåg att kroppen inte kommer låta mig sova tog jag en sömntablett & badade. Då kom tröttheten. Upp ur badet & ner i sängen. BAM! Sov som en stock hela dagen!

Igår hade jag någon form av efterdyningar i form av illamående. Förjävligt. Hoppas det inte kommer tillbaks idag bara!


Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Remember me!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0