Träningsvärk från helvetet

Jag har ju haft ont i halsen i förra veckan men väntade ut det rätt så bra innan jag bestämde mig för att gå på ett tufft träningspass på SATS. Jag kände att min rygg har återhämtat sig så bra från diskbråcken att det nu är dags att ta nästa steg i träningen. Jag gick på passet som heter transformer i Kista och det var grymt. Det var cirkelträning i intervaller i en ställning som de har på gymet, passet är alltså ute i gymet.

Jag har inte kört styrka på ca 2-3 månader pga ryggen så jag var rejält trött. Träningsvärken väntade inte länge, den kom redan på kvällen.

Jag har jämrat mig på natten när jag vänt mig i sömnen och gnällt pga att jag har så ont. I HELA KROPPEN. Jag var hungrig som en häst igår, hela dagen och det tror jag absolut har med träningspasset att göra.

Jag har tagit ut min kropp så mycket efter att varit fri från halsont i en dag så nu blev det ett bakslag. Det blev för mycket helt enkelt. Halsontet kom tillbaks :(

Asli - säg inget. Jag vet redan att jag skulle väntat liiiite längre eller inte gått ut lika hårt i träningen. Det är bara inte jag liksom.

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Remember me!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0