Crap reading...

Vet fortfarande inte vilka som läser min blogg, man undrar ju vem som är intresserad av skiten jag skriver. Men ju mer jag skriver...desto fler läser...strange

Tänkte jag skulle berätta nån hemlighet om mig själv. Men det finns ju faktiskt inte så många...hahaaa! Jag är ganska öppen ju...Mina innersta hemlisar vet nog bara mina närmsta tjejkompisar & där ska de stanna :)

En sak som många tycker är spännande är mina planer i livet. Jag hade en väl utformad plan att efter gymnasiet jobba ett år & sen plugga till psykolog. Det krävdes 1 års arbetslivserfarenhet....men sen fick man ju smaka på känslan av pengar. Hur ska man bli en fattig student efter det? Det blev jag inte...

Nu gick väl inte mina planer riktigt som de skulle...alls...plugga ska jag nån gång!

Inte psykolog men jag vill hitta det jag brinner för:)

Good night!


Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Remember me!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0